Thursday, 19 February 2009

العجرفة

الأصل - طين - مشترك .. إيه لزمة العجرفة ؟!
يا أجهل المخلوقات .. ليه تدّعي المعرفة ؟!
تحجر على رأي أخوك !! و دي سلطة مين ادّهالك ؟!
يا خسارة على عقل نَمنم .. لدرجة إنه اختفى

10 comments:

dodda said...

!!!
يا حفييييييظ
كله الا العجرفه
دى خصله صحيح مقرفه
واول ما تدى ضهرك
تنزل الكفوف ع القفا

زهرة الكاميليا said...

مبروك الشكل الجديد
مريح جدا
ويتناسب مع حديث النفس
بياضه صفاااااااء


دع المتعجرف .. يتعجرف
وفى غروره يتوه ويُخرف
فحتماً سيأتيه يوماً فيعرف
أنه أجوف الجوف وتفلسف
فيتيقن أنه لم يكن أكثر من فُسيفس


فُسيفس = من الفسيفساء - بالتصغير


كن بخير دوما

تحياتى

حاجات جوايا said...

هههههههه
جميلة بجد والله
وعندك حق
فيه ناس كده ريش على مفيش
ربنا يحفظنا من التكبر والعجرفة

خالص تحيتى
سالى

قوس قزح said...

تحفة
بس احنا اللى بنديهم السلطة يتعجرفوا زى ما بيقول المثل يا فرعون ايه فرعنك قال مالقيتش حد يلمنى

ربنا يحفطنا من العجرفة و الغرور

جميل النيولوك ..الوانه هادية و مريح للعين

Soul.o0o.Whisper said...

السلام عليكم و رحمة الله


أولا : مبروك التامبلت الجديد
جميل جدا

ثانيا : فعلا يا أسفا على عقل وصل لمرحلة النمنمة
لأنه للأسف شايف نفسه أكبر من الكل

فى حين كل الناس شايفينه العكس






أسعدتنى زيارتك


و دمت بود

دعاء مواجهات said...

جاااااااااااامدة

موووووووووووووووووت

انت ياابنى موهوب جدا ف الرباعيات ع فكرة

متسكتش ع نفسك

بيس

همس الاحباب said...

تسلم ايديك بجد
كلمات رائعة
واسلوب سهل ممتنع
وربنا يبعدنا عن العجرفة والغرور
تحياتى
وتقديرى

حفيدة البنا said...

العجرفه!
التكبر والغرور يعنى
اللهم عافنا
كلمات بسيطه لكنها رائعه
جزاكم الله خيراً

سومه...مجنونه فى بلد عاقل said...

هههههههههه حلوه قوى دى
قولى انا ليه حاسه ان دى مقطوعه من بتوع صلاح جاهين
مبروك النيولوك يا بشمهندز

شهد said...

معبرة وقوية.. سلمت اناملك